مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 20:002021-02-08اجتماعي

باد و باران جمع آوری لاشه پرندگان را در میانکاله متوقف کرد


در شرایط فعلی به دلیل شرایط نامناسب جوی امکان تردد با قایق در سطح خلیج گرگان و تالاب بین المللی میانکاله وجود ندارد - ناپایداری جوی اخیر که از روز شنبه هفته جاری آغاز شد برنامه پایش و جمع آوری لاشه پرندگان تلف شده ناشی از بیماری بوتولیسم را در سطح تالاب بین المللی میانکاله در محدوده استان مازندران متوقف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، رییس اداره حیات وحش اداره کل محیط زیست استان مازندران گفت: طرح جمع آوری لاشه پرندگان مهاجر در سطح تالاب میانکاله و خلیج گرگان از روز گذشته به دلیل شروع بارندگی و نامساعد بودن شرایط جوی و وزش باد در سطح خلیج تا حد زیادی متوقف شد و صرفاً در سطح جنوبی موسوم به محمدعلی دریا انجام شد.

کوروس ربیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قطعاً با کاهش ناپایداری و افزایش دمای هوا در روزهای آینده ، طرح پایش با سرعت بیشتری انجام می گیرد و پیش بینی می شود که آمار جمع آوری لاشه ها با توجه به شواهد موجود افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی به دلیل شرایط نامناسب جوی امکان تردد با قایق در سطح خلیج گرگان و تالاب بین المللی میانکاله وجود ندارد و اندک فعالیت پایش نیز با تراکسور در حال انجام است و کاهش آمار جمع آوری به معنای کم شدن تلفات پرندگان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد و باران جمع آوری لاشه پرندگان را در میانکاله متوقف کرد

باد و باران جمع آوری لاشه پرندگان را در میانکاله متوقف کرد