مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 20:002021-02-08سياسي

خانه فرهنگ و هنر «کرشته» شهریار افتتاح شد


همزمان با هشتمین روز از گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خانه فرهنگ و هنر «کرشته» شهریار با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.

- شهریار- همزمان با هشتمین روز از گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خانه فرهنگ و هنر کرشته شهریار با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهروز کاویانی ظهر دوشنبه در حاشیه افتتاح خانه فرهنگ و هنر شهریار که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، طاهری فرماندار شهرستان شهریار، سردار ظهیری فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران، ریاست و اعضا شورای اسلامی شهر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: امروز شاهد کلنگ زنی کلانتری شهرک جعفریه و تیسفون در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و زیربنا 700 مترمربع وبا اعتبار اولیه 42 میلیارد ریال و احداث کلانتری محمدآباد در زمینی 1500 مترمربع و زیربنا 700 مترمربع و اعتبار اولیه 42 میلیارد ریال بودیم.

کاویانی ادامه داد: با توجه به اینکه خانه فرهنگ و هنر نقش به سزایی در گسترش فرهنگ شهروندی و ارج نهادن به فرهنگ و هنر در محلات می شود و همچنین خدمات فرهنگی و هنری و تأمین نیازهای فرهنگی شهر از قبیل برگزاری نمایشگاه های هنری در اینگونه محل ها انجام می گیرد احداث خانه فرهنگ و هنر از جایگاه ویژه ای برخوردار بود و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه فرهنگ و هنر «کرشته» شهریار افتتاح شد

خانه فرهنگ و هنر «کرشته» شهریار افتتاح شد