موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 04:352021-02-09سياسي

امکان پهلوگیری انواع شناورها تجاری، صیادی وگردشگری در ابوموسی فراهم شد


همزمان با دهه مبارک فجر بهره برداری از یک فروند رمپ فلزی در بندرگاه ابوموسی آغاز، تا امکان پهلودهی انواع شناورها با سهولت بیشتری صورت پذیرد.

- ایسنا/هرمزگان همزمان با دهه مبارک فجر بهره برداری از یک فروند رمپ فلزی در بندرگاه ابوموسی آغاز، تا امکان پهلودهی انواع شناورها با سهولت بیشتری صورت پذیرد.

فرماندار شهرستان ابوموسی در این خصوص به ایسنا، گفت: این دومین رمپ فلزی است که عملیات بازسازی آن در بندر شهید رجایی انجام و در هفته دولت سال جاری اولین فروند آن به بهره برداری رسید و رمپ دوم نیز امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

رضا پور بابایی اضافه کرد: رمپ های یاد شده با طول و عرض 20 متر و ارتفاع حدود 2.

6 متر همچنین آبخور حدود 6 متر قابلیت پهلو گیری، تخلیه و بارگیری انواع شناورهای از جمله لندینکرافت باری – مسافری (رو-رو) و شناور صیادی را داراست و یکی از پرکاربرد ترین زیرساختها در بنادر و جزایر به شمار می آید.

وی بیان کرد: بندرگاه ابوموسی یکی از بنادر تحت تملک سازمان بنادر و دریانوردی است که با برخورداری از حوضچه ای به مساحت 15 هکتار و اراضی پسکرانه 8 هکتاری یکی از بنادر راهبردی و استراتژیک منطقه در ابعاد مختلف نظامی، تجاری و صیادی بشمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان پهلوگیری انواع شناورها تجاری، صیادی وگردشگری در ابوموسی فراهم شد

امکان پهلوگیری انواع شناورها تجاری، صیادی وگردشگری در ابوموسی فراهم شد