مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 05:152021-02-09اقتصادي

معافیت پرداخت آب بها برای مشترکان کم مصرف در کهگیلویه و بویراحمد


معاون خدمات مشترکین و در آمد شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای بهمن ماه سال جاری طرح «آب امید» در استان اجرا شد که در آن مشترکان کم مصرف استان ازپرداخت آب بها معاف هستند.

- یاسوج- معاون خدمات مشترکین و در آمد شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای بهمن ماه سال جاری طرح آب امید در استان اجرا شد که در آن مشترکان کم مصرف استان ازپرداخت آب بها معاف هستند.

یوسف بهمنی افزود: در طرح آب امید، مشترکان با مصرف شش هزار لیتر در ماه از معافیت پرداخت آب بها بهره مند می شوند و به آنها گروه کم مصرف اطلاق می شود.

وی اظهار داشت: مشترکانی که مصرف آب آنان از شش تا 17 متر مکعب باشد، مشترکان خوش مصرف و مشترکانی که میزان مصرف آب آنان از 17 تا 34 مترمکعب باشد، پرمصرف و مشترکانی که بیش از 34 مترمکعب آب در ماه مصرف کنند، مشترکان بد مصرف محسوب می شوند.

جریمه سنگین قاچاقچی جوراب در استان مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت سنگین برای یک قاچاقچی جوراب در استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، براتعلی صالحی افزود: این سازمان در راستای جلوگیری از قاچاق کالا و مبارزه با اشتغال کاذب در جامعه نظارت محسوس را در دستور کاری خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت پرداخت آب بها برای مشترکان کم مصرف در کهگیلویه و بویراحمد

معافیت پرداخت آب بها برای مشترکان کم مصرف در کهگیلویه و بویراحمد