مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 05:252021-02-09اقتصادي

نهضت پیاده راه سازی در شهر اسدآباد در سال 1400


شهردار اسدآباد، سال آینده را نهضت پیاده راه سازی و جالیز پیاده رو های خیابان های اسدآباد نامید و گفت: در سال آینده به صورت گسترده پیاده روهای همه خیابان های اسدآباد را موزاییک خواهیم کرد.

- ایسنا/همدان شهردار اسدآباد، سال آینده را نهضت پیاده راه سازی و جالیز پیاده رو های خیابان های اسدآباد نامید و گفت: در سال آینده به صورت گسترده پیاده روهای همه خیابان های اسدآباد را موزاییک خواهیم کرد.

علیرضا فعله گری در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر ضرورت توجه به کیفیت مبلمان شهری اظهار کرد: با راه اندازی کارگاه موزاییک سازی و سنگ مصنوعی شهرداری شهر اسدآباد در اردیبهشت ماه سال جاری، این کارگاه در حال حاضر دارای تولید روزانه 80 مترمربع موزاییک و سنگ مصنوعی بوده که در همین راستا در سال آینده نسبت به پیاده راه سازی و جالیز پیاده روهای خیابان های شهر در گستره بیشتری به عنوان یک نهضت در پیاده راه سازی شهر اقدام خواهیم کرد.

شهردار اسدآباد با اشاره به بخشی از عملکرد واحد شهرسازی شهرداری شهر اسدآباد در 10 ماه گذشته اضافه کرد: طی مدت فوق 169 پرونده با زیربنای 48 هزار و 547 مترمربع و 314 واحد توسط واحد شهرسازی شهرداری صادر شده است.

وی صدور 93 مورد پایان کار، 65 مورد گواهی عدم خلاف، 2890 مورد بازدید و کارشناسی املاک، 280 مورد پرونده های ارجاع شده به کمیسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت پیاده راه سازی در شهر اسدآباد در سال 1400

نهضت پیاده راه سازی در شهر اسدآباد در سال 1400