مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 05:252021-02-09دانش

امکان برگزاری کلاس های عملی به صورت حضوری نیست


رییس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه با بیان اینکه به نظر می رسد ترم جدید نیز مانند ترم های گذشته به صورت غیرحضوری برگزار شود، گفت: حتی اگر درس های عملی را نیز بخواهیم به صورت حضوری برگزار کنیم، - ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه با بیان اینکه به نظر می رسد ترم جدید نیز مانند ترم های گذشته به صورت غیرحضوری برگزار شود، گفت: حتی اگر درس های عملی را نیز بخواهیم به صورت حضوری برگزار کنیم، عملی نخواهد شد چرا که برای این کار نیاز به بازگشایی خوابگاه های دانشجویی است.

ابراهیم فرشیدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نحوه ارائه نیم سال تحصیلی دوم، اظهار کرد: هنوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصمیم قطعی در خصوص نحوه برگزاری نیم سال دوم تحصیلی نگرفته است و دانشگاه ما نیز تابع تصمیم گیری های معاونت آموزشی وزارت است، اما به طور کلی به نظر می رسد که این ترم نیز مانند ترم های گذشته به صورت غیرحضوری برگزار شود.

وی افزود: حتی اگر درس های عملی را نیز بخواهیم به صورت حضوری برگزار کنیم، عملی نخواهد شد چرا که برای ارائه درس های عملی به صورت حضوری، نیاز به بازگشایی خوابگاه های دانشجویی است.

رییس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه با اشاره به زمان آغاز نیم سال تحصیلی دوم گفت: نیم سال جدید از هفته آینده به صورت مجازی آغاز خواهد شد و کلاس های عملی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان برگزاری کلاس های عملی به صورت حضوری نیست

امکان برگزاری کلاس های عملی به صورت حضوری نیست