مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 05:352021-02-09اقتصادي

استفاده از ظرفیت های مالی شرکت های بزرگ برای تامین مالی پروژه ها


تفاهمنامه تأمین مالی طرح ها و پروژه های معدنی با استفاده از ظرفیت های مالی شرکت های بزرگ و پیشران زیر مجموعه وزارت صمت امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، بر اساس تفاهم نامه سه جانبه ای که میان ایمیدرو، معاونت طرح و برنامه وزارت صمت و بانک تخصصی بخش صنعت و معدن امضا شد، مقررشد از ظرفیت های مالی شرکت های مرتبط با وزارتخانه برای تأمین مالی واحدها و طرح های اولویت دار بخش صنعت و معدن استفاده شود.

هدف از انعقاد این تفاهم نامه که با حضور علیرضا رزم حسینی وزیر صمت امضا شد کمک به رونق سرمایه گذاری و تأمین مالی واحدها و طرح های بخش صنعت و معدن و حمایت از اشتغال این بخش است.

بر اساس این تفاهم نامه طرفین توافق کردند تا میزان سپرده گذاری شرکت های تابعه و وابسته ایمیدرو در 3 مرحله تا سقف 30 هزار میلیارد ریال و با نرخ بانکی قابل مذاکره (بر مبنای نرخ مصوب شورای پول و اعتبار) در نزد بانک مذکور افزایش یابد.

بانک مذکور در تفاهم نامه هم در مرحله اول حداقل به نسبت 4 برابر این سپرده گذاری و حداقل تا 40 هزار میلیارد ریال اقدام به ارائه تسهیلات و اعتبار به منظور تأمین سرمایه در گردش، سرمایه گذاری و تأمین مالی طرح های توسعه ای واحدهای معدنی و صنعتی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های مالی شرکت های بزرگ برای تامین مالی پروژه ها

استفاده از ظرفیت های مالی شرکت های بزرگ برای تامین مالی پروژه ها