مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 05:502021-02-09سياسي

مردم تحریم ها را به فرصت تبدیل کردند


جامعه اسلامی مهندسین با صدور بیانیه ای سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

- در بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت 22 بهمن تاکید شد مردم تحریم ها را به فرصت تبدیل کردند جامعه اسلامی مهندسین با صدور بیانیه ای سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: طلوع فجر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی فرا می رسد که ملت همچنان پای برجا از سرزمین، آیین و انقلاب خود پاسداری می کند.

دفتر پر افتخار حیات انقلاب اسلامی مزین به برگ های زرینی از حضور همیشگی ملت در دفاع از اسلام و میهن است و این همدلی مردم ایران رمز پیروزی های بزرگ و خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم است.

و امسال اگر چه ویروس منحوس کرونا عامل عدم برپایی یادمان بیست و دوم بهمن سال 1357 گردیده اما جوشش و خروش ملت همچنان سوخت پیشران موتور تمدن سازی است و انقلاب اسلامی به پشتوانه حمایت ملت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به مسیر خود ادامه می دهد و در این مسیر از گردنه ها عبور می کند و کاستی ها را جبران خواهد نمود.

حمد و سپاس بی پایان پروردگار را که حقیقت ناب انقلاب اسلامی و اندیشه های دینی و سیاسی حضرت امام خمینی(ره) درخشان تر از هر زمان دیگر، چونان حبل المتینی الهی، تمدن نوین اسلامی را به امت اسلامی نوید دهد و ولایت فق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تحریم ها را به فرصت تبدیل کردند

مردم تحریم ها را به فرصت تبدیل کردند