مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 06:052021-02-09اقتصادي

پای ملخ های صحرایی به خراسان جنوبی باز می شود؟


مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: حمله ملخ ها از سوی کشور عربستان و یمن صورت می گیرد و قبل از اینکه به استان ما برسند باید استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان را رد کنند که در این استان ها نیز رصد و پایش در حال انجام است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: حمله ملخ ها از سوی کشور عربستان و یمن صورت می گیرد و قبل از اینکه به استان ما برسند باید استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان را رد کنند که در این استان ها نیز رصد و پایش در حال انجام است.

مهدی یوسفی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: احتمال کمی وجود دارد که در فرصت باقی مانده زمستان ملخ های صحرایی به خراسان جنوبی حمله کنند، اما از آنجا که رفتار این حشره غیرقابل پیش بینی است، همیشه آمادگی داریم.

وی با بیان اینکه معمولا اگر ریزش جدید داشته باشیم در اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه است، یادآور شد: رفتار این حشره قابل پیش بینی نیست و به همین علت همواره آمادگی کامل را داریم.

یوسفی تصریح کرد: سال گذشته حدودا در اردیبهشت ماه بود که اولین آلودگی از ملخ های صحرایی را در شهرستان نهبندان مشاهده کردیم.

به دلیل اینکه از قبل مناطق را رصد و پایش می کردیم آمادگی لازم را داشتیم؛ با توجه به هشدارهای سازمان حفظ نباتات و فائو، هموار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای ملخ های صحرایی به خراسان جنوبی باز می شود؟

پای ملخ های صحرایی به خراسان جنوبی باز می شود؟