مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 06:052021-02-09بين الملل

پنتاگون تصمیم ترامپ درباره ماموریت نیروهای آمریکایی مستقر در سوریه را لغو کرد


وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در راستای اصلاح اهدافی که رییس جمهوری سابق این کشور برای نیروهای آمریکایی مستقر در سوریه تعیین کرده بود، اعلام کرد، - وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در راستای اصلاح اهدافی که رییس جمهوری سابق این کشور برای نیروهای آمریکایی مستقر در سوریه تعیین کرده بود، اعلام کرد، این نیروها دیگر مسؤولیتی در قبال حفاظت از نفت سوریه ندارند و تنها وظیفه آنها مبارزه با داعش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه رای الیوم چاپ لندن نوشت، جان کربی، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا به روزنامه نگاران گفت، کارکنان و پیمانکاران وزارت دفاع حق ندارند به کارکنان یا نمایندگان شرکتی خصوصی که دنبال بهره برداری از منابع نفتی سوریه است، کمک کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره ماموریت نیروهای آمریکایی در سوریه گفت، ماموریت نظامیان آمریکایی مستقر در شمال شرق سوریه که تعدادشان در حال حاضر حدود 900 تن است، مبارزه با داعش است.

دلیل حضورشان در سوریه همین است.

این اصلاحیه بیشتر از اینکه یک تغییر استراتژیک باشد تغییری در ادبیات میان دولت جدید دموکرات و دولت سابق جمهوری خواه است زیرا سابقه نداشت که ارتش آمریکا در هیچ نوع بهره برداری از نفت سوریه وارد شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون تصمیم ترامپ درباره ماموریت نیروهای آمریکایی مستقر در سوریه را لغو کرد

پنتاگون تصمیم ترامپ درباره ماموریت نیروهای آمریکایی مستقر در سوریه را لغو کرد