مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 06:152021-02-09سياسي

مسیرهای دسترسی به فرودگاه مهرآباد در روز 22 بهمن


پروازهای فرودگاه در روز 22 بهمن ماه مطابق برنامه از پیش تعیین شده انجام می شود و مسافران برای حضور به موقع در فرودگاه حتماً از مسیرهای تعیین شده استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجایگزین راهپیمایی هر ساله شده است می توانند از مسیرهای در نظر گرفته شده استفاده کنند.

وی ادامه داد: مسافران می توانند از بزرگراه ستاری به سمت جنوب، وارد بزرگراه شهید لشکری و در ادامه از سه راهی فرودگاه، وارد خیابان فرودگاه مهرآباد شوند.

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: برای خروج مسافران فرودگاه نیز خیابان معراج در دسترس است و مسافران می توانند از آن خیایان به جنوب میدان آزادی، سپس آیت الله سعیدی و جاده قدیم تهران-کرج وهمچنین از دور برگردان مقابل خیابان آپادانا مجدد به ستاری دسترسی داشته باشند و مسیر خود را انتخاب کنند.

مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت: به دلیل وجود محدودیت در مسیرهای دسترسی به فرودگاه، مسافران باید زمان خود را به گونه ای مدیریت کنند که یک ساعت پیش از پرواز، برای انجام فرایند پروازی در فرودگاه حضور داشته باشند.

خاطرنشان می شود فردا قرار است به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مراسم راهپیمایی گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت تردد خودرویی و موتوری از مبادی مختلف در سطح شهر تهران به سمت میدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیرهای دسترسی به فرودگاه مهرآباد در روز 22 بهمن

مسیرهای دسترسی به فرودگاه مهرآباد در روز 22 بهمن