مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 06:352021-02-09سياسي

351 نفر از زنان توانمند هرمزگان در پست های مدیریت فعالیت دارند


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: 351 نفر از زنان توانمند استان در پست های مدیریت حرفه ای در حال فعالیت هستند و 48.

- 7درصد انتصابات در استان را زنان کسب کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو سیاست های کلی خانواده و شاخص های عدالت جنسیتی ماده 101 و 102 قانون برنامه ششم توسعه، در بحث انتصابات مدیران زن در استان هرمزگان با نگاه حمایتی و جامع آقای دکتر همتی استاندار محترم نسبت به قشر زنان و اعتماد ایشان نسبت به کار و مدیریت بانوان، در حال حاضر 351 نفر از زنان توانمند استان در پست های مدیریت حرفه ای در حال فعالیت هستند و 48.

7 درصد انتصابات در استان را زنان کسب کرده اند.

وی ادامه داد: البته تقریباً 140 درصد از این انتصابات درسطح استانداری و فرمانداری در سه سال اخیر بوده و در سطح کشور هم از 25 درصد تحقق یافته مصوبه 30 درصدی انتصاب مدیران زن، جناب آقای دکتر همتی استاندار هرمزگان به عنوان سردمدار انتصاب مدیران زن در بین استانداران کشور، با 22 درصد رشد انتصاب مدیران زن، رتبه یک کشور را کسب کرده اند و انشاءالله امید داریم تا پایان سال جاری، هشت درصد باقی مانده نیز تحقق پیدا کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان افزود: در بحث جذب اعتبارات تسهیلات برای اشتغال زایی زنان تقریباً 608 درصد جذب اعتبارات را نسبت به سال 97 و 98 در استان در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

351 نفر از زنان توانمند هرمزگان در پست های مدیریت فعالیت دارند

351 نفر از زنان توانمند هرمزگان در پست های مدیریت فعالیت دارند