مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 06:352021-02-09اقتصادي

تشکیل پرونده 2.7 میلیاردی برای کودهای شیمیایی غیرمجاز در یزد


رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد از تشکیل پرونده تخلف دو واحد تولید کننده کود شیمیایی در استان یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد از تشکیل پرونده تخلف دو واحد تولید کننده کود شیمیایی در استان یزد خبر داد.

محمدرضا علمداریزدی در این باره گفت: در راستای انجام فعالیت های نظارتی و برگزاری گشت های مشترک از انبارها ومراکز تولید کالا که به طور مستمر توسط تیم های مشترک بازرسی ونظارت استان انجام می گیرد، دو واحد تولیدکننده کود شیمیایی که بدون اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط اقدام به تولید کرده بودند، شناسایی و ضمن تشکیل پرونده به ارزش دو میلیارد و 791 میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی افزود: بازدید صورت گرفته با حضور نمایندگان کمیته پایش کودشیمیایی استان صورت گرفته و در انجام گشت های مشترک نمایندگان دستگاه های نظارتی نیز حضور دارند.

عملمدار همچنین از تشکیل پرونده تخلف یک شرکت توزیع ماسک غیر استاندارد در این استان خبر داد و تصریح کرد: در راستای بررسی شکایت واصله از یک شرکت واسطه ای توزیع ماسک، این سازمان ضمن هماهنگی و استعلام از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و احراز تخلف انجام شده در زمینه توزیع ماسک های غیراستاندارد و غیربهداشتی، پرونده تخلف شرکت مزبور را به ارزش 850 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده 2.7 میلیاردی برای کودهای شیمیایی غیرمجاز در یزد

تشکیل پرونده 2.7 میلیاردی برای کودهای شیمیایی غیرمجاز در یزد