مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 06:352021-02-09فرهنگي

نمایش دوباره فیلم های یدو و بی همه چیز


در روز دهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده اند به نمایش درآمد و در همین چارچوب فیلم ساعت 14، - دهمین روز از سی ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر با نمایش دو فیلم منتخب از مجموع فیلم های به نمایش درآمده در این دوره از جشنواره پی گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ در روز دهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده اند به نمایش درآمد و در همین چارچوب فیلم ساعت 14، فیلم بی همه چیز (محسن قرایی) و ساعت 17 فیلم یدو (مهدی جعفری) برای اهالی رسانه به نمایش درخواهد آمد.

یدو کارگردان: مهدی جعفرینویسنده: مهدی جعفری و مهین عباس زادهتهیه کننده: محمدرضا مصباحبازیگران: ستاره پسیانی، میلاد صویلوی، محمدمهدی آ لبوعلی، ریحانه آریامنش، اکبر اودود، رضا نوری، سعید آل بوعبادی، آرمان آسایشخلاصه داستان: در شرایطی که آبادان محاصره شده است، یکی از خانواده های ساکن در شهر، همچنان به مقاومت خود ادامه می دهند.

بیِ همه چیز کارگردان: محسن قرایینویسنده: محسن قرایی، محمد داودیتهیه کننده: جواد نوروزبیگیبازیگران: پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی فر، باران کوثری، مهتاب نصیرپور، پدرام شریفی، لاله مرزبان، بابک کریمی،فرید سجادی حسینی، زهیر یاری، عیسی یوسفی پور، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش دوباره فیلم های یدو و بی همه چیز

نمایش دوباره فیلم های یدو و بی همه چیز