مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 06:552021-02-09سياسي

خط تولید بطری های آب معدنی در نیر افتتاح شد


همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور استاندار اردبیل خط تولید بطری های آب معدنی در شهرک صنعتی نیر به بهره برداری رسید.

- در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر که در نیر و همزمان با افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی این شهرستان به انجام رسید، استاندار اردبیل اظهار کرد: در شهرک تخصصی آب نیر با هدف تأمین نیازمندی صاحبان واحد تولیدی آب معدنی، خط تولید بطری آب معدنی افتتاح شد تا در سه خط تولید این بطری ها انجام و علاوه بر تأمین نیازهای استان، نیاز سایر استان ها نیز به نوعی برآورده شود.

اکبر بهنام جو تصریح کرد: این کارخانه قادر است 50 هزار قطعه را روزانه تولید و تحویل کارخانه های آب معدنی و تولید صنایع مرتبط کند.

وی به راه اندازی کارخانه تولید میلامینه و محصولات چوبی اشاره کرد و گفت: در شهرستان نیر شهرک صنعتی فعالیت خود را گسترش داده به طوریکه یک واحد فعال در این شهرک در حال حاضر به 18 واحد افزایش یافته است.

استاندار اردبیل راه اندازی مجتمع خدمات رفاهی با حضور و مشارکت سرمایه گذاران را در کنار احداث کارگاه تولید بلوک سیمانی یادآور شد و افزود: ما از سرمایه گذاران در بخش های مختلف به ویژه در شهرستان های محرومی همچون نیر حمایت می کنیم و آنها نیز می توانند از معافیت های مالیاتی و بیمه ای برای استقرار در این شهرک ها و نواحی صنعتی استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط تولید بطری های آب معدنی در نیر افتتاح شد

خط تولید بطری های آب معدنی در نیر افتتاح شد