مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 07:002021-02-09اقتصادي

جرایم انشعاب غیرمجاز آب در اندیمشک بخشیده می شود


سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به بخشودگی جرایم انشعاب غیرمجاز آب در این شهرستان، گفت: تأسیسات برق، آب و فاضلاب منطقه اندیمشک نوسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر کریم ملک خدایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار کرد: وظیفه خبرنگاران در آگاه بخشی به جامعه و بیان خدمات حائز اهمیت است.

وی ارتقا خدمات در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را در شهرستان اندیمشک ضروری دانست و افزود: رفع شکستگی لوله های شبکه توزیع آب این شهرستان با محوریت برطرف کردن مشکلات مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در شهرستان اندیمشک آغاز شده است.

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک به اجرای عملیات شکستگی شبکه توزیع آب شهرستان اندیمشک در مناطق مختلف از جمله کوی قائم، کوی لور، کوی رسالت، کوی بهارستان و کوی شهدا اشاره کرد و گفت: همچنین دیگر مناطق شهری با تلاش کارکنان بهره برداری آب و فاضلاب منطقه اندیمشک رفع و اصلاح شبکه در شهر چمگلک انجام شد.

پایداری شبکه آب در بخش مرکزی اندیمشک وی افزود: همچنین با هدف توسعه خدمات حوزه آبفا عملیات برق کشی کامل تأسیسات آب رسانی شهرک بنوار ناظر شهرستان اندیمشک انجام شده و در وضعیت پایدار و مطابق با نیازهای مجموعه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرایم انشعاب غیرمجاز آب در اندیمشک بخشیده می شود

جرایم انشعاب غیرمجاز آب در اندیمشک بخشیده می شود