مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 07:302021-02-09سياسي

پاسخ پایگاه استنادی علوم جهان اسلام برای یک نیاز حوزه علمی


مدیر کل دفتر برنامه ریزی و سیاسگذاری امور پژوهشی وزارت علوم با اشاره به وجود 1360 نشریه وابسته به وزارت علوم و 50 نشریه وابسته به وزارت بهداشت، - مدیر کل دفتر برنامه ریزی و سیاسگذاری امور پژوهشی وزارت علوم با اشاره به وجود 1360 نشریه وابسته به وزارت علوم و 50 نشریه وابسته به وزارت بهداشت، گفت: با توجه به حجم بالای مقالات در کشور، راه اندازی سامانه جامع صدور کد شناساگر دیجیتال پاسخ به یکی از ضروریات حوزه علمی کشور محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محسن شریفی امروز در آیین رونمایی از سامانه جامع صدور کد شناساگر دیجیتال (DOR)، که به صورت آنلاین در محل پایگاه استنادی علوم جهان اسلام برگزار شد، اعلام کرد: در حال حاضر تعداد 1360 نشریه علمی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و 50 نشریه وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کشور منتشر می شود.

وی با بیان اینکه 40 تا 50 هزار مقاله در این نشریات منتشر می شوند، اظهار کرد: از این رو این تولیدات علمی باید دارای کد شناساگر صادر باشند تا هر محصول علمی از طریق این کد شناسایی شود تا در هر جایی از دنیا که به این کد اشاره شود، اطلاعات آن در دسترس محققان قرار گیرد.

شریفی راه اندازی سامانه جامع صدور کد شناساگر دیجیتال در کشور را ساماندهی یکپارچه در تولیدات علمی توصیف کرد و یادآور شد: با توجه به حجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ پایگاه استنادی علوم جهان اسلام برای یک نیاز حوزه علمی

پاسخ پایگاه استنادی علوم جهان اسلام برای یک نیاز حوزه علمی