مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 08:152021-02-09سياسي

نمونه های آب روستایی غرب اهواز؛ نیمی غیرمطلوب، 70 درصد بدون کلر!


رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به مشکلات آب روستایی و نتایج نمونه برداری از آب روستایی این منطقه گفت: مطلوبیت آب روستایی در این مناطق زیر 50 درصد بود و در برخی مناطق، - مطلوبیت آب روستایی به 20 درصد نیز رسید.

دکتر مهران احمدی بلوطکی در گفت وگو با ایسنا در خصوص مشکلات بهداشتی و شبکه توزیع آب روستایی در منطقه غرب اهواز، اظهار کرد: به علت مشکلات اساسی در حوزه آب روستایی از جمله میزان کلر باقی مانده، کدورت بالا و آلودگی میکروبی آب، ماه گذشته از شرکت آب و فاضلاب اهواز به مراجع قضایی شکایت کردیم.

وی با بیان اینکه در حوزه آب روستایی غرب اهواز دارای مشکلات اساسی هستیم، افزود: در این خصوص با شرکت آبفا اهواز مکاتبه کردیم اما به نتیجه مطلوبی نرسیدیم و در نهایت مجبور به طرح شکایت در مراجع قضایی شدیم.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز تصریح کرد: در حوزه آب روستایی غرب اهواز، مناطق زیادی از جمله منطقه تصفیه شکر، دغاغله، الهایی، الباجی، ام التمیر، صفحه 2 و حاشیه هایی مانند عین 2 و سیاحی را داریم که مناطق حاشیه شهر و روستایی اهواز محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه در نمونه برداری ها مطلوبیت آب روستایی در این مناطق زیر 50 درصد بود، تصریح کرد: در برخی مناطق، مطلوبیت آب روستایی به 20 درصد نیز رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمونه های آب روستایی غرب اهواز؛ نیمی غیرمطلوب، 70 درصد بدون کلر!

نمونه های آب روستایی غرب اهواز؛ نیمی غیرمطلوب، 70 درصد بدون کلر!