مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 08:202021-02-09سياسي

لایحه مجوز واگذاری حق بهره برداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی رد شد


اعضای شورای اسلامی شهر تهران با 18 رای موافق نظر کمیته مشترک دو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و سلامت شورای شهر تهران مبنی بر رد لایحه مجوز واگذاری حق بهره برداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران را به تصویب رساندند.

- لایحه" مجوز واگذاری حق بهره برداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی" رد شد اعضای شورای اسلامی شهر تهران با 18 رای موافق نظر کمیته مشترک دو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و سلامت شورای شهر تهران مبنی بر رد لایحه "مجوز واگذاری حق بهره برداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران" را به تصویب رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران بررسی لایحه مجوز واگذاری حق بهره برداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا محسن هاشمی ریاست شورا گفت: این موضوع در کمیته مشترک دو کمیسیون سلامت و فرهنگی و اجتماعی بررسی و رد شده است.

در جلسه قبلی شورا مقرر شد گزارش واضح تری ارائه شود.

وی افزود: بر اساس مصوبات قبلی مقرر بوده در هر منطقه تهران یک مرکز بهاران داشته باشیم تا روی بازپروری معتادان متجاهر در این مراکز کار شود اما عملا درصد بسیار کمی این اتفاق در مراکز بهاران افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه مجوز واگذاری حق بهره برداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی رد شد

لایحه مجوز واگذاری حق بهره برداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی رد شد