مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-09سياسي

افتتاح پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس


پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور نماینده ولی فقیه در فارس و رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی کشور آغاز به کار کرد.

- ایسنا/فارس پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور نماینده ولی فقیه در فارس و رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی کشور آغاز به کار کرد.

رییس جهاددانشگاهی فارس سه شنبه 20 بهمن در آیین گشایش پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز انقلاب اسلامی بیان کرد: جهاددانشگاهی به فرمان امام راحل در سال 1359 با سه رویکرد فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تاسیس شد.

دکتر مظاهر بابایی با بیان اینکه آثار و برکات این نهاد انقلابی طی چهار دهه گذشته در حوزه های مختلف بر کسی پوشیده نیست، افزود: حضور جهاددانشگاهی در عرصه صنعت نفت و گاز، مجموعه رویان و راه اندازی سه خبرگزاری ایسنا، ایکنا و سینا و همچنین مرکز افکارسنجی ایسپا در حوزه فرهنگی از شاخص ترین اقدامات بوده است.

او، راه اندازی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی را حاصل چهار دهه فعالیت این نهاد ذکر و عنوان کرد که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس

افتتاح پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس