مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 08:352021-02-09سياسي

ماجرای لایحه قلابی شهرداری تهران / انتقاد از تغییر کاربری 16 مرکز بهاران


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه 16 مرکز بهاران تغییر کاربری یافته یا غیرفعال است گفت: شهرداری تهران تخصص کاهش آسیب های اعتیاد در جامعه را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، بهاره آروین عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره لایحه مجوز واگذاری حق بهره برداری از 8 مرکز بهاران به سازمان بهزیستی تهران، گفت: این قضیه چندین ابهام دارد از 26 مرکز بهاران شهرداری 16 مورد غیرفعال است یا تغییر کاربری داده است.

وی گفت: چندین مرکز بهاران تحویل پلیس راهور یا یگان حفاظت شده است و یا در اختیار دفتر شهردار است و چند سالی است هیچ بهره برداری از این مراکز نمی شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری تهران تخصص و کارآمدی در حوزه کاهش اعتیاد ندارد و این در حالی است که داریم  هزینه های گزافی پرداخت می کنیم بدون اینکه شاهد خروجی مناسب باشیم.

آروین تأکید کرد: بهزیستی نیز نه تنها ملک و هزینه آب، برق و گاز نمی دهد بلکه بابت هر مددجو به مسؤول گرمخانه تنها نفرشبی 11 هزار تومان پرداخت می کند  و از طرفی انتقاد شورا از شهرداری در این زمینه حائز اهمیت است.

وی اعلام کرد: اکنون شهرداری می خواهد 8 مرکز بهاران را در ارتباط با موضوع اعتیاد به بهزیستی واگذار کند لایحه درخواست مجوز به شورا می فرستد ولی یکی از معاونین دچار تعارض منافع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای لایحه قلابی شهرداری تهران / انتقاد از تغییر کاربری 16 مرکز بهاران

ماجرای لایحه قلابی شهرداری تهران / انتقاد از تغییر کاربری 16 مرکز بهاران