مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 08:402021-02-09اقتصادي

بیشتر بیکاران مازندران را تحصیلکرده ها تشکیل می دهند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه با روندهای موجود نمی تواند مشکل بیکاری را دراستان حل کنیم، گفت: بیشتر جویندگان و بیکاران استان را فارغ التحصیلان تشکیل می دهند.

- ساری- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه روندهای موجود نمی تواند مشکل بیکاری را دراستان حل کنیم، گفت: بیشتر جویندگان و بیکاران استان را فارغ التحصیلان تشکیل می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مفید غلامی پیش ازظهر سه شنبه در کارگروه اشتغال استان با اظهار اینکه اقتصاد دانش بنیان بحث مهم و جهانی است، افزود: شرایط مازندران خاص بوده زیرا جنس بیکاری در آن از نوع بیکاران تحصیلکرده است.

وی با اظهار اینکه روندهای موجود نمی تواند ما را به سرمنزل مقصود برساند و مشکلات بیکاری را حل کند، گفت: تمرکز استان در این دوره به فناوری و نوآوری خواهد بود.

غلامی راد یادآور شد: در حوزه اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی باید به نوآوری توجه کنیم و اولین استانی هستیم که نقشه راه نوآوری و فناوری آن در حال تدوین و نهایی شدن است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اظهار اینکه تا سال 1400 نقشه راه نوآوری نهایی می شود، گفت: متأسفانه طی 70 سال اخیر در مقوله ای به نام درآمد متوسط گرفتار شدیم و این موضوع در مازندران و جنس وترکیب اقتصادی و بیکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر بیکاران مازندران را تحصیلکرده ها تشکیل می دهند

بیشتر بیکاران مازندران را تحصیلکرده ها تشکیل می دهند