مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-09سياسي

شهرداری تهران در حوزه کاهش آسیب های اعتیاد تخصص و کارآمدی ندارد


عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تخصص و کارآمدی لازم را در حوزه کاهش اعتیاد ندارد، گفت: واگذاری بهره برداری هشت مرکز بهاران به بهزیستی اقدام درستی است مشروط به اینکه در قالب یک دستورالعمل شفاف، - عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تخصص و کارآمدی لازم را در حوزه کاهش اعتیاد ندارد، گفت: واگذاری بهره برداری هشت مرکز بهاران به بهزیستی اقدام درستی است مشروط به اینکه در قالب یک دستورالعمل شفاف، مسئولیت های سازمان بهزیستی و شان نظارتی شهرداری را مشخص کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهاره آروین در دویست و هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه درخصوص لایحه مجوز واگذاری حق بهره برداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران چند ابهام وجود دارد، گفت: از 26 مرکز بهاران شهرداری، 16 مورد غیرفعالند یا تغییر کاربری داده شده اند.

چند مرکز تحویل پلیس راهور و به یگان حفاظت تحویل داده شده است یا در اختیار دفتر شهردار است و چند سال است که از برخی از آن ها هیچ بهره برداری نمی شود که این یعنی ما این مراکز را به نام کاری ساخته ایم و به کام کار دیگری استفاده کرده ایم.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران تخصص و کارآمدی لازم را در حوزه کاهش اعتیاد و آسیب های ناشی از آن ندارد، عنوان کرد: در حوزه گرمخانه ها نیز وضعیتی مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران در حوزه کاهش آسیب های اعتیاد تخصص و کارآمدی ندارد

شهرداری تهران در حوزه کاهش آسیب های اعتیاد تخصص و کارآمدی ندارد