مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-09سياسي

تبیین استراتژی مشخص برای پارک علوم و فناوری های نرم جهاددانشگاهی فارس


نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به جایگاه این استان و شهر شیراز در عرصه فرهنگ، توصیه کرد که استراتژی مشخصی برای فعالیت های پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس تبیین و معین شود.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به جایگاه این استان و شهر شیراز در عرصه فرهنگ، توصیه کرد که استراتژی مشخصی برای فعالیت های پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس تبیین و معین شود.

آیت الله لطف الله دژکام سه شنبه 21 بهمن در آیین گشایش پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی فارس، ضمن استقبال از این اقدام جهاددانشگاهی استان فارس، بیان کرد: عرصه های فرهنگ و هنر یک بخشی از اقتصاد همه کشورها را تشکیل داده اما نوع نگاه فرهنگی به این مسئله و تاثیر آن در اقتصاد به تناسب فرهنگ های مختلف، متفاوت است.

او افزود: در نگاه دینی و اسلامی ملاحظات دقیقی در باب مسائل تجاری سازی فرهنگ وجود دارد که در جای خود باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: راه اندازی پارک صنایع نرم فرهنگی اهمیت فرهنگ را در عرصه اقتصاد و تجارت کشورها برجسته می کند و پس از این برجسته سازی باید همراهی صاحبان فکر و اندیشه در دانشگاه و حوزه شکل گیرد تا نظیر همه کارهای خوب جهاددانشگاهی در آینده افتخار جدیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین استراتژی مشخص برای پارک علوم و فناوری های نرم جهاددانشگاهی فارس

تبیین استراتژی مشخص برای پارک علوم و فناوری های نرم جهاددانشگاهی فارس