مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 09:102021-02-09اقتصادي

نوسازی ناوگان سواری بین شهری در سمنان


معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان از توسعه و نوسازی 15 دستگاه ناوگان سواری کرایه بین شهری شهرستان سمنان در دهه فجر خبر داد.

- غلامرضا طحان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بر اساس هماهنگی انجام شده با اتحادیه سواری کرایه کشور و سرمایه گذاری بخش خصوصی، 15 دستگاه از ناوگان سواری کرایه شهرستان سمنان در دهه مبارک فجر نوسازی شد.

او گفت: عملکرد ناوگان سواری کرایه با وجود محدودیت ها، تاکنون قابل قبول بوده اما با توجه به افزایش عمر ناوگان ضرورت نوسازی ناوگان بیش از پیش احساس می شود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان افزود: 18 میلیارد ریال سرمایه گذاری در این بخش برای نوسازی این تعداد ناوگان توسط بخش خصوصی انجام شده است.

طحان با اشاره به اینکه 513 دستگاه ناوگان سواری کرایه در استان سمنان در جابه جایی مسافران فعالیت می کنند، گفت: متوسط سن این ناوگان در استان، هفت سال و 10 ماه است.

او با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان نقش مؤثری در ارتقای ایمنی و آسایش سفر دارد، گفت: در استان سمنان حدود 40 درصد از سفرهای بین شهری با ناوگان سواری کرایه انجام می گیرد که این امر ضرورت نگاه ویژه به این بخش را طلب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی ناوگان سواری بین شهری در سمنان

نوسازی ناوگان سواری بین شهری در سمنان