مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-09سياسي

اسامی مراکز فعال اهدای خون تهران در 22 بهمن اعلام شد


پایگاه انتقال خون استان تهران اعلام کرد: چهار مرکز ثابت و یک مرکز سیار اهدای خون در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آماده پذیرش شهروندان تهرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بیست و دوم بهمن امسال مرکز اهدای خون وصال طبق روال گذشته از ساعت 8 الی 20:30 و دیگر مراکز تهرانپارس، ستاری و شهر ری از ساعت 9 الی 16 فعال می باشند، همچنین تیم مستقر شده در فرهنگسرای امام علی (ع) واقع در شهرک اندیشه فاز 3، بلوار آزادی، مقابل شهرداری اندیشه از ساعت 9 الی 15 آماده خدمات رسانی به اهداکنندگان گرامی می باشد.

همچنین پنج شنبه 23 بهمن ماه علاوه بر مرکز اهدای خون وصال که از ساعت هشت صبح تا بیست و سی فعال است سه مرکز جامع اهدای خون تهرانپارس، ستاری، شهرری نیز از ساعت 8 الی 19 و دیگر مراکز صدر، پیروزی، نارمک، مترو امام خمینی (ره)، شهریار، رباط کریم و ورامین از ساعت 8 الی 15 فعال می باشد.

تیم های سیار حسینیه صاحب الزمان (عج) واقع در امیریه شهریار و تیم کارخانه میهن قرچک واقع در میدان فردیس از ساعت 9 الی 15 در این روز آماده خدمات رسانی به همشهریان این منطقه می باشند.

جمعه 24 بهمن ماه نیز مرکز اهدای خون وصال از ساعت 8 تا 20:30 و مراکز جامع تهرانپارس، ستاری، شهرری از ساعت 9 الی 16 فعالیت خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی مراکز فعال اهدای خون تهران در 22 بهمن اعلام شد

اسامی مراکز فعال اهدای خون تهران در 22 بهمن اعلام شد