مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-09سياسي

ابهر از زیرساخت های فرهنگی مطلوبی برخوردار است


ابهر از زیرساخت های فرهنگی مطلوبی برخوردار است.

- ایسنا/زنجان شهردار ابهر گفت: ابهر از زیرساخت های فرهنگی مطلوبی برخوردار است.

محمدرضا ذوالقدری ها ظهر امروز (21 بهمن ماه) در مراسم تقدیر از برگزیدگان نمایشگاه سوگواره عاشورایی ابهر با بیان اینکه اقدامات قابل توجهی در حوزه های عمرانی و فرهنگی شهر ابهر انجام شده است که از جمله آن ها می توان به افتتاح سالن همایش 9 دی اشاره کرد، گفت: در حوزه فرهنگی با تکمیل ساختمان پردیس سینمایی دو سالن سینمایی به شهر اضافه خواهد شد که برای تکمیل این پروژه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید کمک حال شهرداری باشد.

وی با بیان اینکه در زمینه زیرساخت های فرهنگی کمبودی نداریم، تاکید کرد: در راستای ارتقای شاخص های فرهنگی در ابهر، پروژه موزه شهدا و نگارخانه در حال تکمیل شدن است.

در منطقه حسین آباد نیز پروژه سرای محله با زیربنای 670 مترمربع در دو طبقه ساخته شده است که در ماه های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول با اشاره به این که از دیگر برنامه های شهرداری در راستای توسعه زیرساخت های فرهنگی شهر است، افزود: توجه به فرهنگ و شهروندسازی، امروز هم تراز با وظایف اصلی شهرداری در امور عمرانی و خدمات شهری، اهمیت و نقش به سزایی در کاهش مخاطرات شهری دارد، لذا در شهرداری توجه به مقوله پروژه ها و برنامه های ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهر از زیرساخت های فرهنگی مطلوبی برخوردار است

ابهر از زیرساخت های فرهنگی مطلوبی برخوردار است