مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-09سياسي

لغزش در تخت و تاج بازی های دنیوی/حق پیروز نهایی میدان است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: پیروزی های ظاهری و تخت و تاج بازی های دنیوی لغزنده بوده و برخی در جایگاهی که قرار می گیرند اصل فلسفه خلقت را فراموش کرده و دچار غرور می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در جمع سربازان گمنام امام زمان (عج الله) با اشاره به آیاتی از قرآن بیان کرد: پیروزی و شکست همواره برای نوع انسان در زمینه های مختلف زندگی مطرح است.

وی با بیان اینکه اساس بعثت پیامبر (ص) همراه با پیروزی است، گفت: بر اساس عناوینی از بزرگان، شکست معنایی ندارد همانگونه که علم در برابر جهل و عدل در برابر ظلم قابل شکست نیست.

آیت الله عبادی اظهار کرد: اگر تمام دنیا هم در فساد و فضاحت قرار گیرد، در نهایت عقل پیروز است بنابراین کثرت نشانه پیروزی نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: هر آنچه مانند علم، فضیلت، کمال و تقوا زیر مجموعه حق قرار می گیرد همان حق است که پیامبر بر اساس آن مبعوث شده است.

وی با بیان اینکه هیچ دین، مسلک و مذهبی نمی تواند بر حق قالب شود، گفت: پیروز میدان فردی و جامعه ای است که بر اساس علم، فطرت، عدل و کمال به وظیفه انسانی اش عمل کند.

حق پیروز نهایی میدان است آیت الله عبادی با بیان اینکه پیروزی های ظاهری و تخت و تاج بازی های دنیوی بر اساس باورهای اشتباه بوده که متاسفانه بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغزش در تخت و تاج بازی های دنیوی/حق پیروز نهایی میدان است

لغزش در تخت و تاج بازی های دنیوی/حق پیروز نهایی میدان است