مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-09سياسي

ضرورت راه اندازی شبکه مطالبه گری برای اجرای عدالت و مبارزه بافساد


امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه اجرای عدالت و مبارزه با فساد از بندهای بیانیه گام دوم انقلاب است، گفت: در این مسیر نیازمند راه اندازی شبکه مطالبه گری به ویژه در میان جوانان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسلامی با بیان اینکه متأسفانه بیانیه گام دوم هم در میان مسئولین و هم در میان نخبگان مغفول مانده است، گفت: رهبری فرمودند که جامعه زنده و پویا احتیاج به تحول و حرکت دارد.

وی با بیان اینکه باید به فکر ایجاد تحول باشیم، افزود: فردی که تحول خواه باشد می تواند در تحول آفرینی نیز نقش آفرین باشد.

امام جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه امام راحل برای ایجاد دولت مهدوی شروطی بیان کردند، ادامه داد: به دنبال ایجاد تحول و جریانی هستیم که بتواند زمینه محو شدن رفتار ناشایست در جامعه را فراهم کرده و ما را به تمدن نوین اسلامی برساند.

وی با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی ایران با همین رویکرد فعالیت های خود را آغاز کرد و به تحول آفرینی بود، اضافه کرد: برگزاری رأی گیری برای استقرار جمهوری اسلامی در راستای دموکراسی واقعی و تحول آفرینی از سوی امام راحل انجام شد.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه این نوع نگاه می تواند انسان به آینده امیدوار کند، افزود: یکی از مهم ترین و اصلی ترین شاخص ها که از سوی امام و رهبری برای تحول آفرینی بیان شده توجه به عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی شبکه مطالبه گری برای اجرای عدالت و مبارزه بافساد

ضرورت راه اندازی شبکه مطالبه گری برای اجرای عدالت و مبارزه بافساد