مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-09اقتصادي

تلفن گویای 1559 راهی برای بیان مشکلات و مشاوره های کشاورزان


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان شرقی تلفن گویای 1559 باشگاه کشاورزان راهی برای بین مشکلات و مشاوره های کشاورزان است، گفت: از این طریق خدمات آزمایش آب و خاک، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان شرقی تلفن گویای 1559 باشگاه کشاورزان راهی برای بین مشکلات و مشاوره های کشاورزان است، گفت: از این طریق خدمات آزمایش آب و خاک، سفارش انواع نهاده ها، اطلاع از وضعیت آب و هوایی و .

ارائه می شود ولی متاسفانه به دلیل عدم آگاهی کشاورزان و کم سوادی آن ها این سامانه آنچنان که باید تاکنون کارایی نداشته است.

جمشید باقریان روز سه شنبه 21 بهمن ماه در نشست خبری، اظهار کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی پس از سپری کردن فراز و نشیب های مختلفی، با ادغام چند شرکت مختلف تاسیس شده و با بیش از 80 دهه سابقه در تامین و توزیع نهاده های کشاورزی در کنار وزارت جهاد کشاورزی به انجام وظیفه مشغول است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: فعالیت های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بر پایه پنج مولفه تامین و توزیع به موقع، تامین نهاده هایی با کیفیت، به اندازه، با قیمت مناسب و به صورت سهل و آسان استوار است تا از این طریق، بهره برداران و کشاورزان زحمت کش را در تامین بهترین نهاده ها و با شرایط مناسب یاری دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفن گویای 1559 راهی برای بیان مشکلات و مشاوره های کشاورزان

تلفن گویای 1559 راهی برای بیان مشکلات و مشاوره های کشاورزان