مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:052021-02-09فرهنگي

کدام فیلم ها در هفتمین روز جشنواره فجر مشهد به نمایش در می آیند؟


هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد امروز با نمایش فیلم های «زالاوا»، «بی همه چیز»، «تی تی» و «شیشلیک» در 6 سینمای مشهد ادامه می یابد.

- ایسنا/خراسان رضوی هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد امروز با نمایش فیلم های زالاوا ، بی همه چیز ، تی تی و شیشلیک در 6 سینمای مشهد ادامه می یابد.

در هفتمین روز هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد امروز، 21 بهمن ماه، فیلم های زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری، بی همه چیز به کارگردانی محسن قرایی، تی تی به کارگردانی آیدا پناهنده و شیشلیک به کارگردانی محمدحسین مهدویان به نمایش در می آیند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت: زالاوا ؛ زالاوا نخستین تجربه کارگردانی ارسلان امیری در جشنواره فیلم فجر است.

آیدا پناهنده نیز که امسال با فیلم تی تی در جشنواره حضور دارد در نقش مشاور کارگردان و فیلم نامه نویس در کنار همسر خود، ارسلان امیری حاضر شده تا نخستین تجربه کارگردانی او به بهترین شکل ممکن شکل بگیرد و سمیرا برادری و روح الله برادری نیز وظیفه تهیه کنندگی این فیلم را برعهده داشته اند.

فیلمبرداری زالاوا در 50 جلسه و در سه استان کردستان، همدان و تهران انجام شده و پیش از اوج گیری شیوع ویروس کرونا به پایان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام فیلم ها در هفتمین روز جشنواره فجر مشهد به نمایش در می آیند؟

کدام فیلم ها در هفتمین روز جشنواره فجر مشهد به نمایش در می آیند؟