مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:052021-02-09سياسي

دستورات رهبر معظم انقلاب سواحل مکران را در مسیر توسعه قرار داد


معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: دستورات و عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب سواحل مکران را در مسیر توسعه قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، حسین شهدادی اظهار داشت: دستورات و عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب سواحل مکران را در مسیر توسعه قرار داده و این روزها چابهار آینه تمام نمای تحقق آرمان های انقلاب و دستاورد جمهوری اسلامی ایران است.

در دوره رژیم پهلوی اکثر مناطق کشور به ویژه مناطق دور از پایتخت درگیر عقب ماندگی، فقر و گرسنگی بودند که جنوب شرق کشور نیز از این قاعده مستثنی نبود و به عبارتی بندر چابهار عملاً وجود خارجی نداشت.

با پیروزی انقلاب اسلامی شرایط در منطقه تغییر کرد به ویژه با شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، نگاه ها به ایجاد و توسعه بندر چابهار معطوف شد.

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان بیان کرد: بندر چابهار قبل از انقلاب بندری ساده در جنوب شرق ایران بود به طوری که بیشتر نیروهایی که در این بندر به ویژه در بخش درمان وجود داشتند متعلق به کشورهای همسایه و آسیا بود.

اما با پیروزی انقلاب و اجرای فرامین امام خمینی (ره) برای داشتن یک کشور مستقل و توسعه یافته توجه به همه نقاط ایران توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورات رهبر معظم انقلاب سواحل مکران را در مسیر توسعه قرار داد

دستورات رهبر معظم انقلاب سواحل مکران را در مسیر توسعه قرار داد