مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:202021-02-09سياسي

اعطای سومین جایزه ملی تعالی در ابتدای سال آینده


رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی کشور از اعطای سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری توسط این پارک در ابتدای سال 1400 با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: - ایسنا/فارس رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی کشور از اعطای سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری توسط این پارک در ابتدای سال 1400 با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: فعالان حوزه گردشگری در اعطای این جایزه رتبه بندی می شوند.

دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو سه شنبه 21 بهمن در یک کنفرانس خبری بیان کرد: پارک ملی علوم و فناوری های نرم نخستین پارک ملی تخصصی کشور است که از سه سال پیش در حوزه تخصصی فرهنگ، هنر، صنایع فرهنگی وعلوم انسانی فعالیت خود را آغاز کرد.

او با بیان اینکه ورود پارک در همه بخش های فرهنگی فاز بندی شده است، افزود: در مرحله اول فعالیت هایی که به اقتصاد و درآمدزایی نزدیک است، مانند گردشگری، صنایع دستی، رسانه، هنرهای تجسمی، حوزه های دینی و موسیقی در این پارک توسعه داده می شود.

توانسته ایم جمع قابل توجهی از هنرمندان را با پارک مرتبط کنیم.

رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی کشور همچنین به اعطای جایزه ملی طراحی بسته بندی صنایع فرهنگی توسط این پارک در اسفندماه امسال خبر داد و گفت: طراحی بسته بندی صنایع فرهنگی سال گدشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای سومین جایزه ملی تعالی در ابتدای سال آینده

اعطای سومین جایزه ملی تعالی در ابتدای سال آینده