مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:352021-02-09اقتصادي

نگرانی بابت قطعی برق با تشکیل شهرک رمز اصفهان نداریم


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در نظر داریم با ایجاد شهرک مرز ارز، ماینرها متمرکز شوند و نگرانی بابت قطعی برق نداریم، چراکه با هماهنگی شرکت برق مناطقی از استان که برق اضافه دارند را شناسایی کرده و قرار است در بخش فریدن، - ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در نظر داریم با ایجاد شهرک مرز ارز، ماینرها متمرکز شوند و نگرانی بابت قطعی برق نداریم، چراکه با هماهنگی شرکت برق مناطقی از استان که برق اضافه دارند را شناسایی کرده و قرار است در بخش فریدن، سمیرم و کوهپایه مستقر شوند.

سیدحسن قاضی عسگر امروز (سه شنبه- 21 بهمن ماه) در نشست خبری، اظهار کرد: از یک سو جنگ اقتصادی و تحریم ها و از سوی دیگر ویروس کرونا به کشور و مردم ضربه زیادی زده و مشکلات اقتصادی بسیاری ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه از همان ابتدا توجه به دهک های پایین جامعه را در اولویت قرار دادیم، افزود: کارگروه تامین و رفاه اجتماعی تشکیل شد و در نظر داشتیم، افراد دهک های پایین شناسایی شوند، نتیجه این شد که اداره کار افراد بازمانده از یارانه را شناسایی و مقدمات ورود آنها در بانک ها فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، نتیجه دوم این اقدام را شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل معرفی کرد و گفت: دیگر اقدام ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی بابت قطعی برق با تشکیل شهرک رمز اصفهان نداریم

نگرانی بابت قطعی برق با تشکیل شهرک رمز اصفهان نداریم