مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:352021-02-09ورزشي

باندی که در فدراسیون فوتبال از هم پاشید


از 9 نفری که در سال 95 به هیات رییسه فدراسیون فوتبال راه یافتند، فقط دو نفر در انتخابات این فدراسیون در دهم اسفند حضور دارند و مجددا شانس خود را برای حضور در هیات رییسه امتحان خواهند کرد اما هفت نفر به دلایل مختلفی در این انتخابات حضور ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در انتخابات اردیبهشت 95، تیم جدیدی با چهره های تازه نفس سکان دار فدراسیون فوتبال شدند و در آن مقطع نسبت به بهبود اوضاع خوشبینی زیادی بود اما 9 نفری که صندلی ریاست و هیات رییسه را تصاحب کردند، بعد از گذشت پنج سال از فوتبال ایران کنار گذاشته شده اند و میراث به جز بدهی به جای نگذاشته اند.

مهدی تاج، علی کفاشیان، حیدر بهاروند، لیلا صوفی زاده، محمود اسلامیان، محمود شیعی، عبدالکاظم طالقانی، فریدون اصفهانیان و هدایت ممبینی در اردیبهشت 95 پیروز انتخابات شدند اما از این تعداد فقط دو نفر امکان حضور مجدد در انتخابات را دارند و فضای حاکم به هیچ وجه به نفع این نفرات نیست.

مهدی تاج سال 98 به علت عارضه قلبی از ریاست فدراسیون استعفاء داد اما ادامه اقدامات او از جمله آوردن ویلموتس و نحوه عقد قرارداد با این سرمربی بلژیکی همچنان گریبان فدراسیون را گرفته و قانونا هم نمی توانست برای این انتخابات نام نویسی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باندی که در فدراسیون فوتبال از هم پاشید

باندی که در فدراسیون فوتبال از هم پاشید