مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:352021-02-09سياسي

واگذاری 8 مرکز بهاران به بهزیستی منتفی شد


لایحه مجوز واگذاری حق بهره برداری 8 مرکز بهاران به سازمان بهزیستی تهران امروز در صحن شورا رد و این قضیه منتفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ابراهیم امینی نایب رییس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره بررسی آیین نامه مصوبه شهر دوستدار سالمند گفت: این لایحه سال 94 به شورا ارسال شده است و مورد بحث جدی میان موافقان و مخالفان لایحه بود.

وی افزود: مخالفان این لایحه معتقدند که در زمینه اختصاص یارانه به افراد بالای 60 سال کار کارشناسی دقیقی صورت نگرفته و بار مالی زیادی دارد و دسته دیگر کاملا موافق این قضیه هستند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: قرار شد سرانجام در مورد این قضیه بررسی دقیق صورت بگیرد و ابتدا کلیات آن رأی گیری و سپس وارد بحث مواد آیین نامه شویم.

امینی ادامه داد: در بررسی طرح ها و لوایح در کمیسیون های مشترک اختلاف نظرها زیاد نیست و کارهای تخصصی دقیقی بر روی لوایح و طرح ها انجام می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در صحن شورا بررسی لایحه مجوز واگذاری حق بهره برداری 8 مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران مطرح شد که اعضای شورا به آن رأی مثبت ندادند.

عضو شورای شهر تهران گفت: همچنین پیگیری ثبت میراث طبیعی کوه بی بی شهربانو امروز در صحن شورا به تصویب رسید و انتخاب دو نفر کارشناس متخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 8 مرکز بهاران به بهزیستی منتفی شد

واگذاری 8 مرکز بهاران به بهزیستی منتفی شد