مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-09اجتماعي

اعمال محدودیت های ترافیکی رژه خودرویی 22 بهمن در مازندران


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی برای مراسم رژه خودرویی در سطح شهرستان ساری و شهرستان های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ نصرالله بیگلری ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری مراسم رژه خودرویی در روز چهارشنبه 22 بهمن ماه در سطح استان از اعمال محدودیت های ترافیکی برای تسهیل در عبور و مرور خودروها خبر داد.

وی تصریح کرد: رژه خودرویی از ساعت 9 و 30 دقیقه از میدان امام شروع و در ادامه با طی مسیرهای بلوار آزادی، خیابان جمهوری، خیابان 18 دی و در پایان در میدان شهدا تجمع صورت می گیرد.

رییس پلیس راهور مازندران، اظهار کرد: اعمال محدودیت های ترافیکی از ساعت 9 صبح فردا از میدان امام و کل مسیر رژه خودرویی اعمال می شود.

وی افزود: این محدودیت ها از ابتدای بلوار جام جم، خیابان آرش، خیابان ملامجدالدین و خیابان طالقانی و سایر خیابان ها و کوچه های منتهی به مسیر رژه خودرویی و این مسیرها در مدت اجرای رژه مسدود خواهد بود.

سرهنگ بیگلری، افزود: رانندگان برای تردد در مسیرهای اعلامی می توانند از مسیرهای جایگزین لوار عسگری محمدیان و کمربندی غربی ساری استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های ترافیکی رژه خودرویی 22 بهمن در مازندران

اعمال محدودیت های ترافیکی رژه خودرویی 22 بهمن در مازندران