مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:502021-02-09سياسي

پایان گازرسانی به روستاهای البرز تا پایان سال آینده


تا پایان سال 1400 تمامی روستاهای البرز از نعمت گاز برخوردار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله شهبازی در مراسم افتتاح طرح گازرسانی به روستای سرهه در ساوجبلاغ که روز سه شنبه همزمان با دهه مبارک فجر ضمن تبریک ایام و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا، افزود: آرزوی سلامتی و طول و عمر برای رهبر معظم انقلاب اسلامی که در این شرایط، با زعامت خود ایران اسلامی را به جزیره امن و ثبات منطقه تبدیل کرده است.

وی با قدردانی از میزبانی مردم روستای برغان و سرهه، ادامه داد: برخلاف تحریم های ظالمانه و شیوع کرونا ، اقدامات و برنامه های بسیار خوبی در کشور و به تبع آن استان البرز در حوزه های عمرانی، اقتصادی و… رقم خورده است.

شهبازی گفت: بویژه در چند سال اخیر شاهد انواع مختلف تحریم ها و توطئه های استکبار جهانی علیه مردم ایران اسلامی بودیم ولی ملت ایران با استقامت و پشتیبانی خود تمامی نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند و طی چهل و دو سال دست از حمایت برنداشتند.

وی افزود: اکنون سربلند و پیروز هستیم چراکه در دولت ترامپ روزشمار فروپاشی انقلاب اسلامی را مطرح کرده بودند ولی اتحاد و انسجام بین مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران تقویت شد و این اهداف به ثمر نرسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان گازرسانی به روستاهای البرز تا پایان سال آینده

پایان گازرسانی به روستاهای البرز تا پایان سال آینده