مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:502021-02-09فرهنگي

فراخوان انتخاب «پایتخت کتاب ایران» منتشر شد


دفتر مطالعات و برنامه‎ریزی‎های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فراخوان هفتمین برنامه انتخاب و معرفی «پایتخت کتاب ایران» را منتشر کرد.

- دفتر مطالعات و برنامه‎ریزی‎های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فراخوان هفتمین برنامه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این نهاد طرح انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران را با هدف توسعه فرهنگی و ترویج کتاب خوانی از طریق حمایت از برنامه ها و پیشنهادهای نو و ابتکاری، اثربخش و پایدار برگزار می کند و شهرهای متقاضی شرکت در هفتمین دوره پایتخت کتاب ایران می‏ توانند تا تاریخ 31 خردادماه 1400 نسبت به ارسال طرح‏ های خود به دبیرخانه رویدادهای ترویج کتابخوانی اقدام کنند.

در این دوره از جشنواره با توجه به شرایط به وجودآمده بر اثر همه گیری ویروس کرونا (کووید 19)، توجه به ترویج کتابخوانی با استفاده از امکانات فضای مجازی در شهرها ضروری است.

به همین دلیل بخش ویژه ای به جشنواره اضافه شده است که می تواند در بهره گیری و الگوگیری شهرها و ترویج کتابخوانی تاثیرگذار باشد.

طـرح انتخـاب و معرفـی پایتخـت کتـاب ایـران بـرای نخسـتین بـار در 1393 از سـوی معاونـت امـور فرهنگـی وزارت فرهنـگ و ارشـاد اسلامی در سراسـر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان انتخاب «پایتخت کتاب ایران» منتشر شد

فراخوان انتخاب «پایتخت کتاب ایران» منتشر شد