مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:502021-02-09سياسي

سریال تاریخ شکل گیری انقلاب اسلامی در یزد ساخته می شود


رییس کمیته ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی 4000 شهید استان دارالعباده و درالعلم یزد گفت: سریال تاریخ شکل گیری انقلاب اسلامی در استان یزد اواخر سال 1400 آماده پخش می شود.

- ایسنا/یزد رییس کمیته ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی 4000 شهید استان دارالعباده و درالعلم یزد گفت: سریال تاریخ شکل گیری انقلاب اسلامی در استان یزد اواخر سال 1400 آماده پخش می شود.

احمد پهلوانیان در نشست خبری کمیته ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی 4000 شهید استان که صبح امروز در حسینیه سید محمد آقا برگزار شد، با بیان اینکه ابتکار این دوره از کنگره با محوریت خدمت رسانی نقش رسانه ها در انعکاس آن را پر رنگ تر کرده است، اظهار کرد: این شیوه الگویی برای دوره های بعدی کنگره در سایر استان ها خواهد شد.

وی با اشاره به این که محور اصلی کمیته ارتباطات و رسانه پوشش رسانه ای و بازتاب آن در سطح استانی و کشوری است، گفت: در صدای یزد تاکنون بیش از یک هزار عنوان برنامه و میان برنامه، در حوزه ی سیما بیش از 100 عنوان برنامه و در معاونت فضای مجازی 140 عنوان برنامه تولید و پخش شده است.

وی با بیان این که تمام رویدادهای این کنگره از سوی معاونت خبر در مرکز استان و شهرستان ها پوشش خبری داده شده است، افزود: یادواره های شهدا در شهرستان ها نیز به صورت زنده و مستقیم از شبکه یزد به سمع و نظر بینندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال تاریخ شکل گیری انقلاب اسلامی در یزد ساخته می شود

سریال تاریخ شکل گیری انقلاب اسلامی در یزد ساخته می شود