مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-09سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 6 طرح عمرانی در روستاهای بخش «پیرسلمان» اسدآباد


در دهمین روز از ایام الله مبارک دهه فجر شش طرح عمرانی در سطح روستاهای بخش پیرسلمان اسدآباد افتتاح و کلنگ زنی شد.

- افتتاح و کلنگ زنی 6 طرح عمرانی در روستاهای بخش پیرسلمان اسدآباد ایسنا/همدان در دهمین روز از ایام الله مبارک دهه فجر شش طرح عمرانی در سطح روستاهای بخش پیرسلمان اسدآباد افتتاح و کلنگ زنی شد.

خانه عالم روستای قاسم آباد لک لک نخستین طرحی بود که در دهمین روز دهه فجر در بخش پیرسلمان با حضور فرماندار اسدآباد و جمعی از مسئولان شهرستان کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه برای آغاز عملیات اجرایی طرح فوق مردم روستا اعتباری افزون بر 300 میلیون ریال کمک و مشارکت داشته اند، گفت: معادل با این میزان کمک و مشارکت مردمی هزینه ساخت ساختمان خانه عالم روستا را قرارگاه سازندگی برعهده خواهد گرفت که فرمانداری اسدآباد نیز برای مابقی اعتبار در سال آینده بودجه لازم را برای این طرح پیش بینی خواهد کرد تا در دهه فجر سال آینده روستای قاسم آباد لک لک صاحب خانه عالم شود.

سعید کتابی با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد دارای 10 خانه عالم روستایی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای چهار روستای شهرستان از جمله خاکریز، طویلان، حسام آباد و کمک سفلی پیشنهاد ساخت خانه عالم را به استان ارائه داده ایم که منتظر پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 6 طرح عمرانی در روستاهای بخش «پیرسلمان» اسدآباد

افتتاح و کلنگ زنی 6 طرح عمرانی در روستاهای بخش «پیرسلمان» اسدآباد