مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 11:002021-02-09سياسي

افتتاح انجمن شاعران نوجوان کانون کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انجمن شاعران نوجوان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان دومین انجمن ادبی کانون با عنوان انجمن شاعران نوجوان «بلوط » به مناسبت دهه فجر فعالیت خود را آغاز کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انجمن شاعران نوجوان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان دومین انجمن ادبی کانون با عنوان انجمن شاعران نوجوان بلوط به مناسبت دهه فجر فعالیت خود را آغاز کرد.

کبری اخلاقی نیا طی سخنانی در این آیین که به صورت مجازی برگزار شد، هدف از افتتاح انجمن های ادبی را فرصتی در سمت و سوی کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان استان دانست و ابراز امیدواری کرد این انجمن دریچه ای به سمت سوی پرورش ذوق ادبی کودکان و نوجوانان استان باشد.

وی از افتتاح انجمن های ادبی به عنوان اتفاق خوب و مبارک یاد و تصریح کرد: در حال حاضر انجمن ادبی سایه خیال در کانون استان فعال است که حضور خوب اعضا را شاهد هستیم و در ایام شیوع بیماری کرونا نیز فعالیت انجمن های کانون استان متوقف نشده و به صورت مجازی فعالیت خود را با حضور میهمانان کشوری و برجسته استانی ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح انجمن شاعران نوجوان کانون کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح انجمن شاعران نوجوان کانون کهگیلویه و بویراحمد