مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 11:252021-02-09اجتماعي

اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد کرونایی در 57 نقطه مازندران


فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اجرای طرح محدودیت کرونایی در 57 نقطه استان از ممنوعیت ورود به مناطق با وضعیت نارنجی در تعطیلات روزهای 22 بهمن ماه تا پایان هفته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان مازندران و وضعیت نارنجی در اغلب شهرستان های استان از آنجایی که شکل راهپیمایی مردمی در روز 22 بهمن سال جاری تغییر یافته است، برخی شهروندان به جهت تعطیلات روز 22 بهمن ماه و آخر هفته درصدد عزیمت به استان مازندران هستند که این موضوع بسیار نگران کننده است.

وی تصریح کرد: با استقرار تیم های کنترلی، اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت کرونایی در 57 نقطه از محورهای مواصلاتی و ورودی شهرستان های استان اجرایی و نسبت به رصد و کنترل ترددها اقدام خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان ورود کلیه وسایل نقلیه شخصی با پلاک غیربومی سایر استان ها به مازندران را ممنوع اعلام کرد و اظهار داشت: متخلفان در طرح محدودیت های کرونایی با 500 هزار تومان جریمه اعمال قانون خواهند شد.

سردار میرزایی اضافه کرد: تردد و جابجایی وسایل نقلیه پلاک بومی استان با توجه به شرایط وضعیت نارنجی و زرد شهر به شهر اعمال می شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران، کلیه مجوزهای صادره برای تردد وسایل نقلیه شخصی از فرمانداری ها و سایر ارگان های دولتی و نظامی را باطل و فاقد اعتبار اعلام کرد و افزود: صدور مجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد کرونایی در 57 نقطه مازندران

اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد کرونایی در 57 نقطه مازندران