مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 11:302021-02-09سياسي

پخش تاریخ شکل گیری انقلاب در یزد از سال 1400


رییس کمیته ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی 4000 شهید استان دارالعباده یزد گفت: سریال تاریخ شکل گیری انقلاب اسلامی در استان یزد اواخر سال 1400 آماده پخش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، احمد پهلوانیان در نشست خبری کمیته ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی 4000 شهید استان که صبح امروز در حسینیه سید محمد آقا برگزار شد، با بیان اینکه ابتکار این دوره از کنگره با محوریت خدمت رسانی نقش رسانه ها در انعکاس زنده و مستقیم از شبکه یزد به سمع و نظر بینندگان رسیده است.

پهلوانیان با اشاره به  تولید آثاری فاخر و ماندگار به نام و یاد شهدای استان در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان، افزود: سریال شهدای شاخص انقلاب اسلامی در شهر یزد با محوریت سومین شهید محراب، شهید صدوقی با استفاده از هنرمندان مستعد و بومی به نویسندگی و کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری ساخته می شود.

رییس کمیته ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی 4000 شهید استان دارالعباده و درالعلم یزد با بیان اینکه این سریال تاریخ شکل گیری انقلاب اسلامی در شهر یزد را روایت می کند، اظهار کرد: تفاهمنامه این سریال امضا شده و کار ساخت آن ابتدای سال 1400 آغاز شده و در ماه های پایانی برای پخش آماده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش تاریخ شکل گیری انقلاب در یزد از سال 1400

پخش تاریخ شکل گیری انقلاب در یزد از سال 1400