مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-09ورزشي

تعلیق و پلمب یک سمن ورزشی در مشهد


با ورود دستگاه نظارتی و اقدام به موقع استانداری خراسان رضوی یکی از سمن های فعال در حوزه ورزش به دلیل اقدام های خلاف قانون تعلیق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، پس از آنکه گزارش های متعددی از بروز انواع تخلفات در سمنی با هویت(ن.

ا.

و.

م) با مدیریت(س.

م) به دستگاه نظارتی واصل شد، پرونده ویژه ای با توجه به ابعاد تخلفات صورت گرفته در حوزه های مختلف گشوده شد و تحقیقات در این زمینه صورت گرفت که سرانجام مستندات ماجرا به استانداری خراسان رضوی منعکس و منجر به تعلیق این سمن ورزشی شد.

با بازداشت مدیر این سمن ورزشی، آنچه نهادهای نظارتی به آن دست یافته بودند این بود که پس از آغاز به کار این سمن در سال 1397 و ایجاد یک کانال تلگرامی مدیران این سمن با افراد مختلف و مطرح ارتباط گرفته و در مواردی برای انجام اقدام های خلاف قانون خود از اعتماد آنها سوءاستفاده می کردند.

از همین چند روز پیش، فعالیت های این سمن ورزشی از سوی استانداری تعلیق و دیگر فرایندهای این پرونده نیز در دستور کار قرار گرفت.

این موضوع در حالی است که رصدهای صورت گرفته نشان می دهد با وجود تعلیق و پلمب دفتر کار این سمن ورزشی در مشهد، کانال تلگرامی آنها بابیش از 10 هزار عضو همچنان فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق و پلمب یک سمن ورزشی در مشهد

تعلیق و پلمب یک سمن ورزشی در مشهد