مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 12:052021-02-09سياسي

بهره برداری از 3900 میلیارد پروژه انتقال آب در فارس


ایران، با دستور رییس جمهور بیش از 3900 میلیارد ریال پروژه انتقال آب در استان فارس به بهره برداری رسید.

- ایسنا/فارس طی مراسمی در قالب پویش الف-ب-ایران، با دستور رییس جمهور بیش از 3900 میلیارد ریال پروژه انتقال آب در استان فارس به بهره برداری رسید.

سه شنبه 21 بهمن و به مناسبت ایام الله دهه فجر و در قالب پویش الف- ب-ایران، با حضور مَجازی رییس جمهور و حضور فیزیکی معاون وزارت نیرو و مقام های استانی، سه پروژه سد تنظیمی ملاصدرا، آبرسانی به شهرستان فسا از سد رودبال و سد تنظیمی تنگ خمار در فارس به بهره برداری رسید.

معاون آب و فاضلاب وزارت نیرو در آیین افتتاح این پروژه های انتقال آب گفت: سد تنظیمی ملاصدرا، پنجاهمین سد ملی و دهمین سد استان فارس به شمار می رود که در 140 کیلومتری شهرستان شیراز به بهره برداری رسید.

قاسم تقی زاده خامسی با بیان اینکه سد تنظیمی ملاصدرا بر رونق مناطق اطراف تاثیری بسزا خواهد داشت، گفت: این سد توانایی تنظیم سالانه 92 میلیون مترمکعب برای 4400 هکتار زمین کشاورزی دشت کامفیروز و همچنین تولید یکصد مگاوات برق را در ایام پیک مصرف انرژی دارد.

معاون وزارت نیرو با اشاره به تاثیرات اجتماعی بهره برداری از سد تنظیمی ملاصدرا، گفت: جلوگیری از تخریب مداوم آبگیرهای سنتی و کانال های آبیاری در اثر جریان سیلاب گونه خروجی از نیروگاه، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3900 میلیارد پروژه انتقال آب در فارس

بهره برداری از 3900 میلیارد پروژه انتقال آب در فارس