مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 12:252021-02-09پزشكي

اولین واکسن کرونا در آبادان تزریق شد


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: همزمان با سراسر کشور، اولین واکسن کرونا به پرسنل بخش مراقبت های ویژه این شهرستان تزریق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شکرالله سلمان زاده ظهر امروز سه شنبه در این خصوص اظهار کرد: در این مرحله 45 دوز واکسن دریافت شد و در مراحل بعدی نیز پرسنل سایر بخش های بهداشت و درمان این واکسن را تزریق می کنند و امید است که بتوان در مراحل بعدی تعداد بیشتری واکسن دریافت شود.

وی افزود: در قسمت های بعدی تعداد بیشتری واکسن وارد کشور می شود و قرار بر این است که در چند پارت هر دو هفته یک بار شاهد این ورود باشیم؛ ضمن اینکه در آینده نزدیک شاهد تولید واکسن داخلی و بومی خواهیم بود تا سایر افراد جامعه نیز واکسینه شوند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: در مرحله بعد به احتمال افراد سالمند و یا دارای بیماری ‎های زمینه ای واکسن را دریافت می کنند.

سلمان زاده یادآور شد: این روزها شاهد شیب تندی از ابتلاء به کووید 19 را در جنوب غرب خوزستان هستیم و با توجه به اینکه بخش مراقبت های ویژه بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان تکمیل شده است، از مردم درخواست می شود که با رعایت دستور العمل ‎های بهداشتی از منزل خارج شوند.

وی گفت: درصد استفاده از ماسک در منطقه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان به زیر 40 درصد رسید و این امر بسیار نگران ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین واکسن کرونا در آبادان تزریق شد

اولین واکسن کرونا در آبادان تزریق شد