مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 12:302021-02-09سياسي

راه اندازی برج شماره 2 فناوری دانشگاه امیرکبیر در اردیبهشت 1400


رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه بیش از 300 شرکت دانش بنیان و فناور در این دانشگاه راه اندازی شده اند، گفت: برج شماره 2 فناوری این دانشگاه اردیبهشت ماه سال 1400 افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها از مرکز نوآوری دانشکده مهندسی برق و برج فناوری ابن سینا دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در حال حاضر بیش از 300 شرکت دانش بنیان و فناور در این دانشگاه راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر فعالیت های فناورانه و نوآورانه را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: برنامه داریم در اردیبهشت ماه سال 1400 برج فناوری شماره 2 دانشگاه را راه اندازی کنیم.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: در برنامه راهبردی این دانشگاه دو موضوع ارتقا سطح بین المللی و تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم را در دستور کار قرار دادیم.

معتمدی اظهار داشت: برای دستیابی به دانشگاه نسل سوم سه محور ایجاد و راه اندازی مراکز نوآوری و فناوری، افزایش قراردادهای صنعتی و مهارت افزایی مورد توجه قرار گرفته است.

وی اظهارداشت: در حوزه قرارداد صنعتی امسال نسبت به سال گذشته 4 برابر جذب بیشتر داشتیم و درحال حاضر رتبه نخست در انعقاد قراردادهای صنعتی در میان دانشگاه های صنعتی کشور را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی برج شماره 2 فناوری دانشگاه امیرکبیر در اردیبهشت 1400

راه اندازی برج شماره 2 فناوری دانشگاه امیرکبیر در اردیبهشت 1400