مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 12:402021-02-09سياسي

افتتاح کتابخانه روستایی آیت الله فیاضی(ره)


مدیرکل کتابخانه های استان همدان با اشاره به افتتاح کتابخانه آیت الله فیاضی(ره) در روستای «نیر» در شهرستان درگزین گفت: تمام امکانات کتابخانه های شهری در این کتابخانه دیده شده و یک نیروی بومی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز کتابخانه آیت الله فیاضی روستای نیرشهرستان درگزین  با حضور سیدمحمدرضا میرصفدری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان؛ حسن لطفی، نماینده مردم شهرستان های رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی؛ علی اصغر ناظری پور، فرماندار درگزین و عاطفه زارعی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان بازگشایی شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در این مراسم اظهار کرد: کتابخانه آیت الله فیاضی در سال 1393 در یک ملک شخصی که ویژه دیده شده است و افتتاحیه های امسال با این روستا آغاز شد.

علی اصغر ناظری پور ادامه داد: روستای نیر در حال حرکت به سمت جلو است و افراد فرهنگی و کتابخوان بسیاری دارد که بازگشایی کتابخانه را لازم و ضروری می کرد و به همین دلیل همه پای کار آمدند تا این اتفاق مبارک رخ دهد.

حسن لطفی نماینده مردم شهرستان های درگزین و رزن نیز با بیان اینکه این کتابخانه شایسته روستا نیر بود چراکه یکی از نقاط شهرستان که تعداد فرهنگی بسیاری دارد، این نقطه است افزود: برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کتابخانه روستایی آیت الله فیاضی(ره)

افتتاح کتابخانه روستایی آیت الله فیاضی(ره)