مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 12:452021-02-09سياسي

برگزاری 11 جشن تکلیف در روستاهای محروم استان قم


جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم از برگزاری 11 مراسم جشن تکلیف ویژه دختران روستاهای محروم بخش قمرود خبر داد.

- ایسنا/قم جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم از برگزاری 11 مراسم جشن تکلیف ویژه دختران روستاهای محروم بخش قمرود خبر داد.

سرهنگ محمود داودآبادی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه کارگروه تعلیم و تربیت این قرارگاه در ایام با سعادت ولادت حضرت زهرا(س) و دهه فجر اقدام به برگزاری جشن تکلیف برای دختران کلاس سوم ابتدایی تمامی روستاهای منطقه قمرود کرده است، اظهار کرد: در این ایام 11 برنامه در همه روستاهای منطقه برگزار شد که در اقدامی بی سابقه این مراسم در پنج روستا فقط برای یک دانش آموز دختر به عنوان تنها کسی که در آن روستا به سن تکلیف رسیده بود نیز برگزار شد.

وی ادامه داد: این جشن ها با محوریت مساجد برگزار شد تا یک خاطره بسیار خوب و شیرین از مسجد در ذهن دخترها باقی بماند و هر بار از کنار مسجد رد شدند این خاطره خوب برای آنان تداعی شود.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم خاطرنشان کرد: روال این قبیل برنامه ها تجمیع دانش آموزان و برگزاری یک مراسم واحد است ولی ما برای اینکه عزت نفس را در تمام دانش آموزانی که در روستاها زندگی می کنند بیش از پیش تقویت کنیم با تیم کامل در روستاها حاضر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 11 جشن تکلیف در روستاهای محروم استان قم

برگزاری 11 جشن تکلیف در روستاهای محروم استان قم